Alla inlägg den 14 april 2013

Av ellie4ever - 14 april 2013 13:41

Idag fyller min Elma 15 år och hon är nog riktigt nöjd med det hon hittills fått :)
Moppe o moppekortskurs i Maj <3
Snygga skor och massor av pengar m.m

I övrigt så börjar jag må dåligt igen trots att jag fick en bra stund egentid och bara ladda batterierna <3
Jag har alldeles för mycket som ger negativ stress och oro.
Det är många saker som jag måste lösa för att kunna få en lugnare miljö omkring mig, jag vet att jag måste "beta av" alla saker en och en även fast det är en riktig stor press så ska jag ta en sak i taget så jag inte får det som i Torsdags då jag förmodligen kom i chock pga allt och mådde så dåligt som jag aldrig gjort förr. Jag har verkligen varit låg i djup depression men detta har jag aldrig förr varit med om elr ens hört talas om.
Jag har tyvärr inte blivit bra sen dess men hoppet finns <3

Ovido - Quiz & Flashcards