Alla inlägg den 7 april 2013

Av ellie4ever - 7 april 2013 07:22

Fyy fan vilken pestdag på alla plan.
Började med att en nära vän till mig hade terroriserar mig med att skriva en massa saker som: Palle besöker mig ofta, han älskar dig. Du behöver inte kämpa för du har änglar oomkring dig. Det Palle hatar är att såra dem han älskar därför har han inte "kommit" till dig, han vill ha förlåtelse m.m och detta är verkligen inte det roligaste att höra, samt då också veta att denne vän är kär i mig och vill med alla medel få ha mig och jag har talat om att det enda som blir mellan oss är vännner och inget mera.

Sen ringer mamma och berättar att en släkting till mig varit upp till henne och hade pratat en massa skit om mig, att det pga stortjejernas idioti m falska nakenbilder va kaos hemma hos mig? Att det inte stod rätt till alls, detta har jag tagit tag i o dessa falska bilder är borttagna, det hör faktiskt ihop med tonåren och detta med att ständigt testa gränser men det är inte brist på uppfostran som denne ville få till det när infon kom fram till mamma. Samt en massa annat sas som är lögn och skitsnack. Och detta va till min egna mor, undra vad som sägs till andra personer då? :(
Jag blir bara så less!
Och nu blev det ännu mer problem med bilfan också. Nu startar den inte ens. Jag tappa lusten till allt denna djävulska lördag så tidigt i säng och sova blev det.

Ovido - Quiz & Flashcards