Alla inlägg under juni 2016

Av ellie4ever - 23 juni 2016 17:53

Träffa på Dedu och Baka igår och det var blandade känslor <3
Imorgon är det midsommarafton och jag är förväntansfull <3

Av ellie4ever - 22 juni 2016 06:44

You never know when it hits you !

Av ellie4ever - 20 juni 2016 09:06

Det är inte alltid du ramlar på människor som faktiskt gillar dig för den du är och inget annat!

Det har under de många år jag levat funnits många "vänner" som kommit och gått.
Det finns de få som fortfarande är i mitt liv och som jag skulle kunna ge ena handen för om jag blev tvungen !
Sedan finns där massor som kom in i mitt liv men som sedan har lämnat, som jag idag faktiskt bara kan tacka för lärdom och vishet.

Jag är ingen långsint människa, som låter hat sätta sig inom mig utan jag försöker ALLTID vända det till något positivt och av detta har jag lärt mig så mycket.
Jag tror på Karma, det är mycket lättare att bara luta sig tillbaka och vänta på att det i sinom tid blir rättvisa.

VISST jag skulle ljuga om jag säger att jag ALDRIG önskat kunna ge igen med samma mynt men jag har till Slut ändå insett att jag inget kan göra själv, att jag mår bättre av att släppa. Att vissa saker kan man inte förändra eller göra något åt.

Idag blir en lång dag med massa pappersjobb och saker.
Men jag sitter med en härlig känsla inombords, jag har stor förhoppning och känner en underbar glädje.
Ha en toppenbra dag nu alla <3

Av ellie4ever - 18 juni 2016 07:20

Man ska va positiv, inte se det negativa
Men fanns inte det lättaste då det förövrigt ALLTID brukar barka åt skogen!
Står på Tierps Arenan i helgen och puttar bilarna av banan och det va faktiskt en riktigt rolig sak med roligt/trevligt folk
Ska kanske upp och kolla på söndag istället för putt men behöver de mig en dag till så ställer man upp.
Är rätt så harmonisk inombords med, är en ovan känsla dom jag kommer va försiktig med och vårda ömt.
Kram kram nu

Av ellie4ever - 13 juni 2016 21:42

Jag trodde jag hade allt under kontroll, att jag va på rätt väg
Men jag lurade mig själv och satt istället fast.
Kände att jag inte kunde leva efter att alla andra mår bra förutom jag, så jag avbröt och slog i handbromsen!
Det känns lite som det bästa som jag gjort på länge, jag lever och mår igen <3

Av ellie4ever - 2 juni 2016 15:45

När man känner att det inte finns någon i världen som kan hjälpa

Ovido - Quiz & Flashcards