Alla inlägg under april 2014

Av ellie4ever - 27 april 2014 10:01

Tänk om man ändå fick chansen att njuta?
Men det verkar vara tvärt jävla omöjligt !!!

Av ellie4ever - 23 april 2014 16:54

Många frågor snurrar i min skalle nu, inte det lättaste att få en rätsida på det här.
Det verkar inte spela någon roll hur jag än kämpar på med allt och löser sig något så är det genast något nytt som dyker upp.
Nu snackar vi inte om det vanliga, vardagliga utan det är saker som inte ska få hända som hela tiden kommer upp.
Saker som egentligen inte alls skulle få hända men ödets väg för mig verkar mer eller mindre vara en enda stor jävla utmaning från början till slut .........

"Gud ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden"

Av ellie4ever - 21 april 2014 09:00

Jag har verkligen svårt att få sova, somna är det inte några problem med men att kunna få sova en hel natt utan att vakna upp av och till under hela natten är som det verkar helt omöjligt nu för tiden :(
Jag är väl medveten om att får det fortsätta som nu så kommer snart inget att fungera som det ska för sömn behöver man för att kunna återhämta sig och orka med allt :/
Det är många val jag har blivit tvungen att göra, jag hoppas innerligt att det är rätt val jag gjort och att det nu kan börja ordna upp sig på de alla fronter det varit galet :)

Jag kan bara säga, jag försöker verkligen så gott jag kan med de medel jag har och önskar verkligen att det i slutändan blir bra.

Har även insett vissa sakee efterhand som jag måste göra något åt men det är bara att hoppas det blir bra <3

Av ellie4ever - 4 april 2014 19:52

Idag välkomnar jag helgen mer än någonsin. Det har varit en jobbig och tung vecka med mycket som har varit riktigt jävla jobbigt och humöret har verkligen inte varit på topp så nu har jag lagt allt skit i en hög så tar jag upp det igen på måndag :)
Fia har åkt till mormor och få en egen skön helg där och Elma är med goa Bella hos hennes farmor <3
Jag och Hugo har en härlig helg framför oss med fikabesök i morgon och kanske storesyster Evelina kommer hem med :)
Ha det underbart nu och tillåt er att ta pauser från det jobbiga så ni får mer ork att ta tag i allt igen sen :)


<3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards