Alla inlägg under juli 2014

Av ellie4ever - 28 juli 2014 16:07

Så blev det och så mycket värd va man trots allt.
Det känns lite som att det man hade bara va en "illusion" luftslott som kraschade styggt.
Man är inte ens värt att prata med om saken utan det slängs ut i text och sen följs resterande frågor o funderingar man har bara av total tystnad !!!
Det värsta är just detta, totalt ignorerad som man va skit värd :(
Va väl menat men som alla jävla saker som jag har tvingats gå igenom så jävla sårande :'(

Av ellie4ever - 17 juli 2014 18:55

Jag har återigen inte bloggat på länge, trots att jag "lovade" att det skulle bli skärpning ;)
Jag har varit förkyld och har än en hemsk hosta och andningen är ju inte den bästa så har fått Bricanyl så det skulle hjälpa :)
Varit otroligt trött, sliten och allmänt less men jag har känt att de sista dagarna har det vänt till det bättre :)
Jag vaknar med ett leende och förhoppning inom mig på att det kommer att bli en fin dag <3
Jag behöver inte sitta och försöka "övertala" mig själv detta :)
Något som har hänt och jag tycker verkligen om det och hoppas att det fortsätter såhär :)
Kram alla underbara ?

Av ellie4ever - 9 juli 2014 04:41

Jag har haft så otroligt mycket för mig nu ett par månader så bloggen har varit liggandes :/
Det lovar jag att det inte ska ske flera gånger :D haha eller inte ;)

Jag har börjat rusta sovrummet nere eftersom det varit så mycket annat som stoppat mig från att jobba på övervåningen.
Det är snart klart så bilder på före och efter kommer :)
Sitter här nu kl 4.50 och jag kan inte somna inatt alls :/
Får jag väl vila på dagen lite sen då <3
på återseende alla ljuvliga :)

Ovido - Quiz & Flashcards