Alla inlägg under januari 2014

Av ellie4ever - 28 januari 2014 07:23

Sovit som en kratta, men det har iallafall varit sömn...
Väckt barn och fick iväg Elma med rätt buss, bara att hoppas nu att hon går till skolan och inte någon annanstans :/
Hugo och Fia äter frukost och jag är precis på väg ut med Lea på morgonturen...
Kallt så in i bövelen men ut måste hon ju trots att jag är så himla hängig...
På med skooteroverallen, mössa och vantar!!
Ha en skön dag alla härliga <3

Av ellie4ever - 2 januari 2014 18:09

Jag sitter med djupa tankar och funderingar nu.
Det är nytt år och jag har så många tankar på förändringar i livet <3
Jag tycker fortfarande att livet varit mig jävligt orättvis men jag vet med mig att livet är framför mig och inte bakåt :(
Det är fan inte lätt, jag kämpar dagligen!!
Mina älskade barn är den största moroten att jag måste lyckas <3
De är mitt allt och det finns inget som kan stoppa mig när jag tänker på dem <3
Jag älskar er Evelina, Elma, Fia och Hugo <3

Ovido - Quiz & Flashcards