Alla inlägg under september 2014

Av ellie4ever - 4 september 2014 02:31

Saknaden är ju olidlig men jag klarar detta som allt annat.
Jag har mina barn som betyder mest för mig och idag fick jag ett glädjande svar på sjukhuset så en stor sten släppte från hjärtat <3

Av ellie4ever - 1 september 2014 21:17

Det är min lott i livet, ödet har ingen annan plan än att få mig att inse det...
forever alone ellie4ever alone is my name :'(

Av ellie4ever - 1 september 2014 10:35

Idag är det bara kurering som gäller för oss alla <3 huvudvärk och hosta med tung andning :(
Småttingarna är ju extra drabbad eftersom de kan få extra kramper nu vid feber så nattligt vak igen då :/
Massa c-vitamin och pga att vi igår bestämde oss för en kräftskiva jag och barnen så får det bli detta ikväll ändå, kanske aning svårt med smaklökarna drabbade men det är ju mys på hög nivå iallafall <3

Ovido - Quiz & Flashcards