Alla inlägg under november 2016

Av ellie4ever - 17 november 2016 20:49

Hur jävla tungt det än känns så kommer det bättre tider <3

Av ellie4ever - 4 november 2016 07:17

Precis så livet är. Man får dessa ständiga hemska utmaningar som fäller en och tom klubbar på en när man ligger ned.

Men att ge upp helt är fan aldrig alternativet utan man kan falla, man kan ligga kvar en stund i skiten men man kämpar ALLTID sig tillbaka och då med ännu mera kraft än man tidigare haft.
Jag har verkligen lärt mig av alla utmaningar, det känns som att man aldrig kommer slippa dem heller. Kanske är det så att de som är stark, får ett helt liv att kämpa så man lär sig <3 känns som att jag värderar livet så mycket mera för varje motgång <3

Dock tycker jag att det skulle räcka med mina första utmaningar de första 20 åren men de verkar inte bättre än att jag kommer få slå emot motgångar in i pensionsåldern tom :/
Ta vara på det ni har, värna om det <3

Va så sjukt nära att bara ge upp och låta ödet bestämma!

Ovido - Quiz & Flashcards