Alla inlägg under januari 2013

Av ellie4ever - 1 januari 2013 10:25

Nu är det nytt år, det känns tungt att ha gått igenom dessa helgdagar ensam med barnen.
Det är så svårt när du inte längre finns vid min sida. Nyåret som verkligen va din tid, då du va som ett barn med dina raketer och ljus.
Vi försökte iaf och hade lite tomtebloss och miniraketer. . .
Att krama om barnen när det nya året kom inatt utan att sen få krama om dig va droppen för mig. Jag kunde inte längre stoppa de tusen tårar som kom.
Saknar dig min älskade och jag undrar verkligen hur detta år kommer att gå? Utan dig vid min sida som stöd. Utan dig till hjälp när barnen inte kommer överens. Utan dig att krama om. Fy så orättvist livet är. Varför du skulle ryckas iväg från oss NU?
kommer alltid va den stora frågan jag ställer Gud varje kväll... varför nu när vårat liv bara börjat?
Hur kommer detta gå för oss?
Jag älskar dig Palle och önskar jag kunde få krama dig en sista gång, få hålla dig i min famn och känna din doft och värme och en sista gång få höra dig säga hur mycket du älskar mig :'( att få höra att allt kommer att gå bra ... Saknar dig så <3

Ovido - Quiz & Flashcards