Alla inlägg under oktober 2016

Av ellie4ever - 26 oktober 2016 11:34

Jag känner mig matt och orkeslös.
Jag har ingen aning om hur jag ska kunna lösa en situation i mitt liv på ett milt sätt.
Det är inte jag om jag ska göra det som verkligen behövs, men jag samlar kraft nu att genomföra detta.
Det gör mig ont men det är upp till mig nu om jag ska överhuvudtaget klara av vardagen då detta "syrar" ner allt för alla inblandade mfl.

Ge mig kraft att orka, jag ber verkligen om det :'( <3

Av ellie4ever - 17 oktober 2016 11:15

Det är otroligt egentligen hur någon kan ha sån påverkan på mig!?
Jag har varit hemskt envis gällande mig själv och hur jag vill göra i mitt liv men nu finns det någon i mitt liv som har fått mig att vilja lyssna och tom tänka en extra gång på mig själv och mitt mående <3

Av ellie4ever - 16 oktober 2016 00:40

Jag kämpar, tro mig!
Som fan för att lyckas med det som jag lovade dig.
Men det är inte så lätt alla gånger

Av ellie4ever - 11 oktober 2016 14:38

All styrka och fokus framåt nu. Jag har världens nackspärr som stoppar mig från att göra de måsten jag har och trots detta så vill jag lova att jag ska klara av det här. Jag har inte kämpat på ensam i dessa 4 år för att vid mållinjen lägga mig ner ......
Jag har ett hopp och det är om en framtid där vi alla är lyckliga <3

Hahaha :D

Av ellie4ever - 10 oktober 2016 15:47

Finns ingen styrka är det svårt att va stark trots att man har allt man kan känna glädje över i livet <3

Av ellie4ever - 8 oktober 2016 16:56

Man känner att man inte är till plus för någon eller något och man känner att man skulle kunna lägga sig o sova hela dagen och ändå inte ens bli saknad (förens det är dags för nåt tråkigt som måste bli gjort :( )

Av ellie4ever - 6 oktober 2016 08:12

Idag fungerar nog lungorna så pass att jag kan fortsätta att slipa Hugos rum.
Använder mask men när andning är ansträngd så hjälper det inte mycket.
Jag måste ut och kolla lister med sedan då hans rum består av lite varierande väggar. Bastupanel mot vanlig slät vägg blir det ju stor glipor man inte direkt spacklar snyggt :D

Av ellie4ever - 5 oktober 2016 20:44

Jag älskar mitt liv men jag har en sån matthet nu så jag bara önskar mig bort från allt.
Jag vill ladda mina batterier så att jag kan orka ett tag till ...

Ovido - Quiz & Flashcards