Alla inlägg den 4 april 2013

Av ellie4ever - 4 april 2013 08:06

Nu har vi firat Fia på hennes 10 års dag me egenhändigt gjord tårta o även rosen gjorde jag själv :) och god mat samt presenter hon önskat och mycket mys <3
Jag känner att det alltid blir så dyrt dessa 3 veckor då alla 4 barnen fyller år men å andra sidan så är det ju gjort sen för året ;)

Jag fick ett rätt trevligt brev igår och nu hoppas jag verkligen att detta kan lösa många av mina orosmoln jag har hängandes över mig.
Jag vill ju bara kunna koppla av lite och ge livet en chans att få leva det i lugn med barnen <3
Jag har lärt känna någon speciell person med som faktiskt har fått mig att tänka att det trots allt går att leva vidare
Jag älskar min Palle och kommer aldrig sluta älska honom men som det känns nu så kanske jag tom kan älska någon annan
Jag saknar Palle och det går inte en dag utan att han är i mina tankar men nu har jag faktiskt fått en ny glädje och jag känner hopp om en ljusare framtid <3
Jag trodde aldrig att det skulle va möjligt!
Och jag vet att Palle hade önskat att jag gick vidare i livet precis som jag skulle ha önskat om det va mitt liv som tog slut.

Ovido - Quiz & Flashcards