Alla inlägg under september 2012

Av ellie4ever - 30 september 2012 09:28

Vi har underbara vänner <3
Mitt i all sorg och tunga för mig och barnen så ställer våra vänner och Palles vänner upp och hjälper oss få fason på det viktigaste med huset som MÅSTE göras <3
De ställer upp till max och ger sitt allt så jag och barnen kan bo kvar, finns inte ord att förklara min tacksamhet men jag vet att om det hade varit tvärtom hade VI ställt upp till max för dem <3
Så vackert nu när jag tänker på Palle, han finns lite överallt, när jag öppnar grinden in till grannarna så är det en grind du gjort <3 och hemma hos "bonden" finns du lite varstans med <3
Du va en sån som hjälpte till och va omtyckt i massor och minnena av dig finns runtomkring oss också <3
Inte bara i våra hjärtan utan i så många andras med <3
Saknar dig min underbara och det gör ont i mig att veta att du aldrig mera kommer tillbaka :'(
Men vi kämpar på, dag för dag för det vet jag att du skulle viljat <3

Av ellie4ever - 24 september 2012 21:24

Utan dig i mitt liv. Vad ska jag göra?
Vi som skulle bli gamla tillsammans och sitta i varsin gungstol och titta på barnbarnen leka vid våra ben <3
Men nu blir jag ensam :'(
Vi som skulle bli senila ihop, nu får jag bli det helt ensam.
Livet är så orättvist!
Vi skulle ju dö tillsammans inte du nu vid 41 år. Bara början av våran resa i livet. <3
Saknar dig så min liebeling <3

Av ellie4ever - 22 september 2012 12:41

Jag kan inte fatta att du är borta.
Min älskade man, pappa till mina 4 älskade barn, käre svärmors enda barn :'(
Det är idag drygt en vecka sedan du lämna oss och varje morgon när jag vaknar så vill jag att allt ska va en hemsk mardröm och du ligger där bredvid mig sovandes <3
Men varje morgon så får jag en käftsmäll som påminner mig att du är verkligen död, du finns inte med oss längre och det gör så förbannat ont :'(
Jag älskar dig och saknar dig så mycket och barnen saknar sin underbara pappa som aldrig mer kommer finnas för dem.
Din mamma har det tufft, ingen ska behöva begrava sitt egna barn <3
Din pappa med fast jag inte träffat honom ännu.
Vi ska kämpa, det vet jag att du skulle viljat men det kommer att va så tufft så lova att vaka över oss !?

<3 Alla här saknar dig så <3

Ovido - Quiz & Flashcards