Alla inlägg under augusti 2013

Av ellie4ever - 20 augusti 2013 12:08

Jag känner att orken sinar nu, händer det något mer nu utanför planeringarna så klarar jag nog fan inte av det :(
Det är alldeles för mycket ändå nu som ska göras och som måste göras så jag håller på att bli tokig snart :'(
Jag har backat bort från en man/ kille som verkligen ville finnas där för mig och barnen. Jag kunde inte klara av att känna kärlek för honom och jag kände mig elak och falsk emot honom även fast han visste att jag inte kunde känna fullt ut så acceptera han det och va beredd att vänta på mig. Jag kände nu att det bästa ändå va att backa ur :(
Jag har ändå trots all denna motgång och jobbiga situationer skaffat en valp, en blandrastik som är 7 mån och heter Lea, hon tillför oss alla i familjen så mycket kärlek och värme <3
Jag kommer att kämpa, jag lovade Palle detta och banne mig om jag inte skulle klara av det :(

Av ellie4ever - 4 augusti 2013 11:28

Vi är nu i Leksand och bor i en jätte fin stuga i en vecka på Leksand Strands campingen och har ett 2-dagarspass på sommarland så vi tar en andra gång i veckan :D
Det är verkligen en skön känsla att bara få vara här på campingen också, idag är en sån dag då vi inte planerat något annat än slappa och vara <3

Ovido - Quiz & Flashcards