Alla inlägg under oktober 2012

Av ellie4ever - 1 oktober 2012 23:24

Kan inte fatta det men bilen gick igenom besiktningen utan problem :)
Jag fick en punkt som jag själv är "skyldig" att åtgärda snarast men sen va det ett rent papper, inte ens en kommentar på Bra att veta :)
Va inne i hela 45 min också för de va extra nogranna för det va en ny som lärde sig allt med så riktigt grundligt gjort och igenom gick den :)
Mitt i all sorg och jobbig tid så får vi, jag och barnen en hel bil.
Det är iaf en sak mindre att kämpa med <3

Tack älsklingen min, tror du va med mig idag <3
Saknar dig så det gör ont men jag ska kämpa och vi tillsammans ska fixa det här.

Av ellie4ever - 1 oktober 2012 09:15

Mitt i all sorg och det tunga så måste jag se till att ha en bil.
Ska besikta den idag och känner mig inte ett dugg taggad att göra något sånt :'(
Men familjen behöver en bil så det är bara att bita ihop och köra.
Vet med mig att det garanterat finns fel på den, nu är frågan den, Hur många fel och kommer det bli kostsamt? Är det isf värt att laga?
Det är ju en 93:a så massa lagningar är inte värt men men....
Håll tummen åt oss och hjälp oss nu Palle älskade <3 så barnen och jag får ha en bil i detta nu :'(
Saknar dig varje sekund, ingenting är sig likt utan dig och allt är så svårt ensam :(

Ovido - Quiz & Flashcards