Alla inlägg under november 2013

Av ellie4ever - 24 november 2013 08:57

Jag fattar ingenting, vad är det för idiot som verkar ha i åtanke att totalt rasera mitt liv?
Det bästa egentligen är ju det, att jag inte har något att va orolig över, för jag har rent mjöl i påsen. Men det får mig ändå att bli orolig över att det faktiskt finns någon som vill ha mig på knäna, varför vete tusan men så är det :(
Jag kommer att sträcka på mig trots detta och va stolt över den jag är, det jag har åtstakommit och jag kan verkligen lova att det tom är bättre nu än på länge <3
Måste vara en sjukt avundsjuk person :( ( inte för att jag skulle va avundsjuk på mig själv och de livsöden jag har gått igenom) men tydligen så får inte en människa resa på sig och klara av det som jag faktiskt gjort utan jag skulle tydligen ha legat ner fortfarande enl denna person och därmed allt detta nu :/
Jag har ALDRIG sagt att jag är perfekt men jag gör fanimig det bästa jag kan och detta är jag stolt över och INGEN ska komma och säga annat :(

Hejhej nu //Elleonor

Ovido - Quiz & Flashcards