Alla inlägg under augusti 2015

Av ellie4ever - 23 augusti 2015 10:09

Jag har så otroligt ont i hjärtat :'(
Det går inte en dag utan att tårarna kommer. Det har snart gått 3 år och jag lever ett nytt liv med en man som mina barn avgudar, som jag med tycker om så otroligt mycket. . .
Tiden har gått, alla tänker väl att jag mår bra, att det är okej!!!
Men det är inte alls okej :'(
jag mår inte alls bra, för hur underbart och fint allt flyter på i livet så är det en STOR bit av mitt hjärta borta, jag saknar honom så sjukt mycket och det verkar som att det inte finns något eller någon som kan läka ihop det :'(


Jag kommer aldrig att älska någon som jag älskar dig Patrik, du va den som lyfte mig upp efter att ha legat på botten. Du va den som gjorde mig hel igen, som fick mig att tro på mig själv <3
Men när jag äntligen kommit på fötterna och du och jag och våra underbara barn kommit in på det rätta spåret efter många krokiga vägar så slits du bort från oss?
Varför är livet så jävla orättvist??? :'(
Jag saknar dig min "liebeling" och vi ses återigen när min tid är kommen. Jag ska kämpa på och jag hoppas att jag får ett långt liv så barnen iallafall får ha en mamma <3

Ovido - Quiz & Flashcards