Alla inlägg under juli 2016

Av ellie4ever - 26 juli 2016 15:02

Skulle underlätta just nu tror jag !

Av ellie4ever - 21 juli 2016 11:09

Man kan inte göra nåt åt det förflutna mer än att bevisa motsatsen <3
Kan va svåra saker att ta sig förbi :(
Men det finns faktiskt inte ett berg för stort att bestiga för något som man verkligen vill ha i livet <3
Men det gäller också att man ska klara av att släppa taget om det förflutna och inte sitta fast i ilska eller sorg <3
Har man en gång accepterat så måste man släppa och aldrig älta ....
Jag vet verkligen vad jag vill <3
Leva lycklig med en lycklig familj och ha min kärlek vid min sida och vännerna som betyder massor <3

Av ellie4ever - 12 juli 2016 15:32

Varje kärlekshistoria är unika och underbara på sina sätt <3
Samt har man alltid härliga minnen gjorda i livet <3
Känslan jag har nu är bara:

<3 Awesome <3

Ovido - Quiz & Flashcards