Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Barnfri helg!

Av ellie4ever - 30 november 2012 06:59

Nu åker älsklingarna till farmor i helgen och känner nu att det ska bli riktigt skönt även fast det även kommer att bli så tomt. :(
Behöver ju vila upp mig så att jag orkar med allt nu. Så det är något som ger mig positiv energi trots tomheten och saknaden.
Ikväll blir det "systerkväll" med mina 2 systrar och vi ska prova jelloshots och sen gå ner på den lokala "pubaftonen" och avsluta med att åka till min "barndomshåla"och möta upp med bror våran och hans fru m.m tror jag för man vet ju inte vad vädret tillåter heller...
Idag ska jag städa ur lägenheten lätt sen kan jag lämna nycklarna och skita i den biten mera i mitt liv. Det har tagit mycket ork och tid av mig som jag kunnat spendera på barnen men tur ändå att den va kvar med tanke på hur allt blev...
Jag känner en sån saknad efter Palle så det är inte klokt, allt nytt som tex sker nu hemma påminner mig bara att han inte är med oss och delar detta tillsammans med oss. Det är så fel att han ryckts ifrån oss så här, alldeles för tidigt. Vi har ju knappt börjat vårat liv. Barnen har det tufft för nu nalkas julen och allt som hör till och saknaden är så stor samt så fyller dom år sen och han är inte med oss :'(
Jag saknar dig så mycket älsklingen min och jag hoppas och önskar att du är med och vakar över oss när vi kämpar oss fram i livet utan en pappa, man och bästa vän :'(

Vi älskar dig så <3 <3 <3 <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards