Alla inlägg den 5 november 2012

Av ellie4ever - 5 november 2012 22:20

Jag saknar dig älsklingen min så det gör ont djupt ner i min själ.
Hur ska jag klara detta utan dig?
Det är så mycket som ska klaras av och hälften vet jag knappt hur man ska göra för det är de saker som va din uppgift i vårat liv, nu finns du inte mera.
Hur ska jag kunna orka utan dina kramar och dina ord?
Det är så tomt utan dig, jag orkar inte ens tänka på dig för då bara gråter jag.
Jag försöker in i det sista att ha något annat för mig så jag slipper tänka.
Sen blir jag ledsen över att jag gjort så och inte tänkt på dig på nån timma. Då har jag ångest över det ist :'(
Den 16:e ska vi ha urnsättningen och det är tungt.
Jag älskar dig nu och för alltid min underbara man, pappa till mina 4 barn ????
Vi saknar dig så :'(

Ovido - Quiz & Flashcards