Direktlänk till inlägg 19 september 2016

Vad gör man?

Av ellie4ever - 19 september 2016 09:41

Jag har insett mina begränsningar nu, jag har noll ork, känner mig väldigt likgiltig till det mesta men jag har ett hopp så riktigt botten är inte här. Men jag vet inte riktigt om jag ska dit eller inte. Jag har inte lust att må apa längre med all den inre stress som jag bär på och de olika problem som jag kämpar med där målen är väldigt långt borta än.
Men gett upp har jag inte.

Men jag är inte solo då jag känner att jag har någon som kommer att fånga upp mig innan jag faller helt. Jag känner mig trygg trots att jag har mina inre demoner <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards