Direktlänk till inlägg 21 april 2014

Tunga tankar en dag som denna <3

Av ellie4ever - 21 april 2014 09:00

Jag har verkligen svårt att få sova, somna är det inte några problem med men att kunna få sova en hel natt utan att vakna upp av och till under hela natten är som det verkar helt omöjligt nu för tiden :(
Jag är väl medveten om att får det fortsätta som nu så kommer snart inget att fungera som det ska för sömn behöver man för att kunna återhämta sig och orka med allt :/
Det är många val jag har blivit tvungen att göra, jag hoppas innerligt att det är rätt val jag gjort och att det nu kan börja ordna upp sig på de alla fronter det varit galet :)

Jag kan bara säga, jag försöker verkligen så gott jag kan med de medel jag har och önskar verkligen att det i slutändan blir bra.

Har även insett vissa sakee efterhand som jag måste göra något åt men det är bara att hoppas det blir bra <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards