Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Se på det hela som det är

Av ellie4ever - 23 april 2014 16:54

Många frågor snurrar i min skalle nu, inte det lättaste att få en rätsida på det här.
Det verkar inte spela någon roll hur jag än kämpar på med allt och löser sig något så är det genast något nytt som dyker upp.
Nu snackar vi inte om det vanliga, vardagliga utan det är saker som inte ska få hända som hela tiden kommer upp.
Saker som egentligen inte alls skulle få hända men ödets väg för mig verkar mer eller mindre vara en enda stor jävla utmaning från början till slut .........

"Gud ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards