Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

Bilen prio ett nu

Av ellie4ever - 26 februari 2014 08:00

En kompis kom över och hjälpte mig igår med att byta bromsklossar, blev ju aningens extrajobb med ena oket som förmodligen orsakat att den klossen inte alls blivit använd som de andra :/
Ska se till att lufta bromsarna ordentligt idag men blev tvungen att köra in Evelina en snabbis till Tierp nu på morgonen så hoppas jag har tillräckliga bromsar och att något inte går sönder :(
Ha en skön dag alla härliga <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards