Alla inlägg den 20 februari 2014

Av ellie4ever - 20 februari 2014 23:48

Jag vaknade av och till hela natten så när jag vaknade vid 8 , bestämde jag mig för att kliva upp :/
Kände att det ändå inte va nån anledning att försöka "sova ikapp" så :/
Upp och försöka få igång kroppen, inse att mjölken bara räckte till barnens oboy så jag fick ta grädde och det är ju absolut inte samma sak :/
Inte mycket mer än en del av väggen uppe blev gjord för att jag inte pallade att såga fler "mindre reglar av en större" ( kan inte skriva det på rätt sätt i tum men en 3 tum 6 i 3 lika delar) :D haha
Blev huset fullt med eftersom både Mattias o Håkan blev kvar :)
Nu sitter jag och ska titta på de bästa serierna som går vardagar från kl 12-3
Inte den bästa tiden att glo men eftersom det är sportlov så tar vi en sovmorgon <3
Sov sött alla härliga :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards