Direktlänk till inlägg 19 februari 2014

Härliga liv!?

Av ellie4ever - 19 februari 2014 09:55

Vårsolen lyser och lockar mig att ta en utedag med allt man kan tänkas behöva göra där :)
Blir en eftermiddag ute iallafall för nu ska jag upp och såga upp regelvirket m.m så jag kan bygga på ordentligt i morgon när barnen åker till farmor <3
Fick en liten tjej bredvid mig inatt <3 hon vaknade och kunde inte somna om igen :/ det va inte igår som det hände så mysigt så <3
Packa väskorna och förbereda så att det bara är att åka i morgon när det är dags, frukost nu på schemat för små.
Elma är ute och servar moppen lite nu efter vintervilan ;)
Jag har tankar på livet, och hur illa det har varit för mig under perioder :/
Att jag som 14-åring träffa min kärlek och pappa till Evelina o Elma , att när jag blev med barn, så förändrades han till ett monster som misshandla mig fysiskt o psykiskt nästan till döds, men att jag hade en vän som klev in och tänkte åt mig och som faktiskt hjälpte mig ifrån honom <3
Han fick fängelse men satt ju inte så länge med tanke på hur det svenska rättsystemet är och släppas efter halva straffet 1 år, va förfärligt och ett skämt enl mig :(
Jag träffa ju min "riddare" Palle <3 när jag levde under personskydd och med honom så blev jag hel igen <3
Visst inget äktenskap är ju felfritt och smärtfritt men han och jag hade verkligen det perfekt tillsammans <3
Sen att han ska ryckas ifrån mig och våra barn i så tidig ålder :'( så otroligt orättvist och förjävligt :'(
Vi har kämpat efter att Palle gick bort,, mycket som har gått galet och snett men egentligen är det inte konstigt att det blir så, att förlora sin pappa i unga år :(
Nu känner jag att vi hela familjen är på rätt spår igen <3
Det är en strid varje dag, spelar ingen roll hur lång tid som gått så är det fortfarande så tungt, jobbigt :'(
Jag försöker verkligen att färdigställa huset iallafall så att allt som han starta blir klart, att barnen äntligen ska få deras rum som de blivit lovade, de ska kunna ha något i livet som är BRA att vi inte ska behöva må dåligt av att bo trångt. Det är tillräckligt att må dåligt över att inte ha Palle med oss längre :'(
Jag lovade honom att jag skulle ta hand om barnen och att jag skulle kämpa på för deras skull med allt och det är ju det jag gör <3 Jag kämpar och försöker iallafall så gott jag kan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards