Alla inlägg under oktober 2016

Av ellie4ever - 3 oktober 2016 15:25

Knappt orkat göra ett enda handtag här hemma idag då andning/hostan gör det omöjligt. Jag har ingen ork alls.
Men gjorde ett ryck och bytte avloppskröken till gråvattnet så att jag kan sätta en avluftning där, va inte det enklaste då Palle hade tryckt in ett par flaskor fogskum så rören satt stumt (idioti) :(
Men men det sitter nu och så får Jonathan försöka få det rakt då det behövs lite mer styrka än den jag har för tillfället i vilket fall ;)
Jag vill bara bli frisk nu och fixa alla måsten inför kylan och vintern .
Men det tar sin tid dessvärre.

Vill verkligen vara det <3

Av ellie4ever - 1 oktober 2016 14:26

Sjuk som fan och orkeslös och ont i bröst av all hosta.Fått massa kortison och andats in Ventoline i en timme på sjukan samt återigen massa mediciner för astman.

Man ska inte ta långa promenader i tunna ytterkläder när man redan är lite smådålig :-D haha
Man lär sig alltid nåt jämt. Jag skulle ALDRIG ha gått !
Men just då va det bäst :-)

Ovido - Quiz & Flashcards