Direktlänk till inlägg 18 september 2015

september

Av ellie4ever - 18 september 2015 08:08

September och höstrusk ute :(
Har miljoner saker som jag måste hinna med innan vintern kommer men har även "stoppklossar" och då är det sjukt svårt att få något gjort alls :/
Ska i vilket fall ordna det mesta inomhus idag eftersom vädret inte är det bästa.
Önskar att jag inte va så sjukt snäll ibland, livet hade varit mycket enklare om jag hade lättare för att kläcka ur mig allt !!!
Men jag har blivit mycket bättre, men har lång väg kvar att ta mig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards