Direktlänk till inlägg 6 juni 2015

Varför känns det så tungt för? :'(

Av ellie4ever - 6 juni 2015 19:12

Jag vill kunna skratta och va glad och verkligen mena det helhjärtat men jag kan inte känna så alls.
Något inom mig känns svart som natten och jag vet inte riktigt vad det är och hur jag kan få bukt med det :(
Jag känner glädje, lycka och tom kärleken men ändå är det något som ligger och trycker som svarar ner ALLT
När ska jag få känna mig hel igen? :'(

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards