Direktlänk till inlägg 17 juli 2014

Något som ger energi är bra för dig!

Av ellie4ever - 17 juli 2014 18:55

Jag har återigen inte bloggat på länge, trots att jag "lovade" att det skulle bli skärpning ;)
Jag har varit förkyld och har än en hemsk hosta och andningen är ju inte den bästa så har fått Bricanyl så det skulle hjälpa :)
Varit otroligt trött, sliten och allmänt less men jag har känt att de sista dagarna har det vänt till det bättre :)
Jag vaknar med ett leende och förhoppning inom mig på att det kommer att bli en fin dag <3
Jag behöver inte sitta och försöka "övertala" mig själv detta :)
Något som har hänt och jag tycker verkligen om det och hoppas att det fortsätter såhär :)
Kram alla underbara ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards