Direktlänk till inlägg 29 mars 2014

Födelsedag

Av ellie4ever - 29 mars 2014 09:34

Börja ju dagen med en tur in till Uppsala och sitta och vänta, allt va försenat över en timma :/
Det gick ju bra trots att jag helst skulle vilja trolla bort hela händelsen men som sagt omöjligt :/
Jag hoppas nu att denna händelse blir en påminnelse och att det nu fortsätter i det rätta spåret <3
Kom hem och vilade bort en migränattack :/

Det blev sen Evelina som lagade maten och de andra barnen hjälpte till att städa undan lite eftersom jag visste att mamsen och syrran skulle komma och Birgitta va det ju längesen ho va här så jag ville ju kunna visa allt som jag byggt, gjort sedan sist hon va här utan att skämmas över att på vägen korsa ett stökigt tonårsrum tex ;)
De kom och trots att jag sagt att det inte skulle firas något speciellt så fick jag trisslotter och blommor av mamma och syrran hade också köpt blommor och små söta påsk kycklingar och godisägg m.m :D
Riktigt snällt och fint av dem <3
Sedan jag visat övervåningen för syrran så åkte de hem eftersom de har lång bit hem och djur att sköta m.m
Håkan kom med Linn och Mattias åkte hit med dem så vi fortsatte med fikat :)
Jag fick en Annanasplanta av Mattias <3 så snällt :D Vi hade sett den tidigare på Konsum och han hade märkt på mig att jag ville ha den :) så omtänksamt av honom :)
Håkan hade en jättefin bukett rosor och ett riktigt gulligt kort med sig till mig (trots att jag sagt att jag inte ville ha något) ;)
Jag fick även ett presentkort av hans mamma och man :) så gulligt av dem ju <3
Det blev en riktigt mysig kväll sen med ostbricka och film som jag självklart somna ifrån ;)
En lyckad födelsedag och även ett firande av att Håkan och jag nu "stått ut med varandra" i hela 6 månader ;) <3
Nu sitter jag här på morgonen och det är bara jag och Hugo vaken (han sitter vid datorn och spelar :/ ) social som få men tills huset vaknar så ;)
Jag ska klä mig och gå ut alldeles strax för att mina underbara vänner kommer sen efter lunch och ska försöka hjälpa mig få loss pumpen i brunn som har slutat fungera :/
Ha en underbar dag nu alla och ta vara på alla de fina stunder, uppskatta det ni faktiskt har och omge er av de positiva personer som ni trivs med <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards