Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

Bilfan!

Av ellie4ever - 1 oktober 2012 09:15

Mitt i all sorg och det tunga så måste jag se till att ha en bil.
Ska besikta den idag och känner mig inte ett dugg taggad att göra något sånt :'(
Men familjen behöver en bil så det är bara att bita ihop och köra.
Vet med mig att det garanterat finns fel på den, nu är frågan den, Hur många fel och kommer det bli kostsamt? Är det isf värt att laga?
Det är ju en 93:a så massa lagningar är inte värt men men....
Håll tummen åt oss och hjälp oss nu Palle älskade <3 så barnen och jag får ha en bil i detta nu :'(
Saknar dig varje sekund, ingenting är sig likt utan dig och allt är så svårt ensam :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards