Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Sorg

Av ellie4ever - 22 september 2012 12:41

Jag kan inte fatta att du är borta.
Min älskade man, pappa till mina 4 älskade barn, käre svärmors enda barn :'(
Det är idag drygt en vecka sedan du lämna oss och varje morgon när jag vaknar så vill jag att allt ska va en hemsk mardröm och du ligger där bredvid mig sovandes <3
Men varje morgon så får jag en käftsmäll som påminner mig att du är verkligen död, du finns inte med oss längre och det gör så förbannat ont :'(
Jag älskar dig och saknar dig så mycket och barnen saknar sin underbara pappa som aldrig mer kommer finnas för dem.
Din mamma har det tufft, ingen ska behöva begrava sitt egna barn <3
Din pappa med fast jag inte träffat honom ännu.
Vi ska kämpa, det vet jag att du skulle viljat men det kommer att va så tufft så lova att vaka över oss !?

<3 Alla här saknar dig så <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards