Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

Jobbet!

Av ellie4ever - 29 augusti 2012 05:21

Nu sitter man med en härligt god kopp kaffe och försöker få hela kroppen att vakna.
Jobbar ett kort pass så jag har lite dag kvar efter jobbet så jag hinner med de trista vardagssysslor med :)
Igår hämta jag en hel 160 cm sängram i min lilla Golf, trodde jag aldrig skulle få plats med den.
Sorgligt bara att bilen inte går så bra för i övrigt bara ÄLSKAR jag den <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellie4ever - Söndag 10 mars 02:11


Jag trodde att jag funnit min man. Han fick verkligen mig att le och känna mig älskad. Tyvärr så va han inte lika kär som mig så han sket i mig o ragga vidare. Fattar inte fortfarande vilken idiot man varit ...

Av ellie4ever - 15 december 2023 18:21


Jag kommer alltid att älska dig

Av ellie4ever - 15 februari 2023 15:26


Av ellie4ever - 11 oktober 2022 19:06


Endast de som bryr sig om dig, kan höra dig när du är tyst

Ovido - Quiz & Flashcards